Pages

Visserslatijn ?


Ik had ze al een tijdje gehoord, geluid draagt ver over het water heen. Maar zien kon ik ze door de mist absoluut niet. Ik sta aan de oever van de IJssel in de Ravenswaarden, een schitterend stukje natuur in de omgeving van Gorssel. Gepraat komt met flarden uit de mist op mij toe waaien. Geen idee waar het over gaat, dat is niet goed te verstaan. Ik ga verder met het fotograferen van de heerlijke sfeer die er hangt en langzaam wordt de mist dunner. Als dan een uurtje later de mist grotendeels is opgelost zie ik ze opeens aan de overkant van de IJssel, twee vissers. Door de mist die nog boven het water hangt ontstaat er een pastelachtig sfeertje. Een mooi beeld voor een panoramafoto, maar ook voor het vastleggen van de vissers tijdens de uitoefening van hun hobby. Zo genieten we tenslotte allemaal aan de oevers van het water.
 




 

Geen opmerkingen: